Politica de confidențialitate

Temeiul pentru prelucrarea datelor dvs. personale este unul legal, prelucrarea fiind necesară pentru furnizarea investigațiilor pe care dv. doriți să le faceți în cadrul clinicii stomatologice Dentisium Innovation SRL sau pentru derularea/încheierea și executarea unui contract la care sunteți parte sau pe care angajatorul dv. a înțeles să îl deruleze cu subscrisa. Prin solicitarea dv. de a efectua investigații în cadrul clinicii stomatologice Dentisium Innovation SRL vă exprimați acordul ca datele dv. să fie preluate/prelucrate și stocate conform prevederilor legale specifice din domeniul sănătății.

În afara scopului pentru care au fost preluate, datele dv. pot fi prelucrate și din necesitatea de a respecta o obligație legală la care suntem supuși, de exemplu în cazul raportărilor cu autoritățile competente în domeniul sănătății, la derularea eventualelor controale derulate de către autoritățile legale, în cazul cerințelor contabile etc. Datele preluate urmează a fi stocate pentru perioada impusă de legile specifice din domeniul sănătății. Dentisium Innovation SRL nu prelucrează datele în mod excesiv, nu externalizează către terți neautorizați accesul la acestea, nu derulează campanii de marketing direct. În conformitate cu reglementările specifice din domeniul sănătății, istoricul medical nu poate fi șters.

Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Dentisium Innovation SRL se dorește a fi făcută doar în scopul în care datele dv. au fost preluate, fără a fi prelucrate și pentru un scop secundar care este incompatibil cu scopul principal pentru care datele dvs. personale sunt inițial colectate. Dacă totuși acest lucru se va întâmpla, înțelegem să vă anunțăm direct, iar dacă acest lucru nu va fi posibil, anunțul se va face prin intermediul site-ului companiei.

Datele colectate sunt adecvate, relevante și limitate la ceea ce este strict necesar pentru derularea actului medical/prestarea serviciului medical de către Dentisium Innovation SRL și/sau firmele din grup sau cele partenere. În cazul în care se întâmplă ca un client să ofere în mod voluntar mai multe informații, acestea sunt șterse imediat, iar informațiile colectate vor fi folosite doar în scopul derulării actului medical/furnizării serviciului medical. Datele nu sunt folosite în alte scopuri, nici măcar în comunicările comerciale.

Încercăm să ne limităm prelucrarea datelor dvs. personale la o dimensiune, amploare și frecvență care sunt necesare pentru scopurile procesării și pentru îndeplinirea scopului pentru care au fost furnizate. În cazul în care aplicați pentru o poziție aflată în recrutare iar CV-ul dv. nu se încadrează profilului/poziției aflate în recrutare, acesta va fi distrus fără a fi păstrat în baza de date pentru o eventuală nouă poziție. În situația în care doriți să vă fie păstrat CV-ul și să fiți contactați pentru o altă viitoare poziție, vă rugăm să specificați în mod clar și explicit acest lucru.

Datele dvs. personale sunt transferate de la și către terțe părți care prelucrează datele personale în numele nostru. În funcție de scopul pentru care ne-ați furnizat datele dv., acestea pot fi accesate de către diverse departamente: contabilitate, vânzări, resurse umane, juridic, marketing, call center.

Dezvăluirea datelor dvs. personale către împuterniciții noștri are la bază contracte scrise sau un temei legal.

Dacă în viitor vă vom dezvălui datele personale unui alt destinatar, atunci vă vom informa despre momentul dezvăluirii și numele destinatarilor în mod direct, iar dacă acest lucru nu este posibil, vom publica pe site-ul companiei informațiile necesare.

Datele dvs. sunt localizate pe teritoriul României, nu transferăm datele dvs. personale în țări din afara UE și SEE, ori către o organizație internațională.

Protejăm prelucrarea datelor cu caracter personal împotriva amenințărilor la adresa prelucrării. Măsurile de securitate pe care le-am pus în practică sunt de natură a asigura protecția datelor dvs. cu caracter personal.

Ne asigurăm că personalul nostru este responsabil pentru prelucrarea sigură a datelor cu caracter personal. Controlăm accesul la datele personale pe care le deținem și controlăm faptul că numai persoanele care au dreptul de a accesa datele personale deținute pot accesa aceste date și organizăm sesiuni interne de discuții în legătură cu Protecția datelor cu caracter personal.

Ne asigurăm că accesul fizic neautorizat la datele noastre cu caracter personal este împiedicat și că prevenim pierderea, distrugerea, deteriorarea și modificarea suportului de stocare a datelor personale.

Puteți trimite solicitarea dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale la adresa de e-mail [email protected]

Veți primi răspunsul nostru la solicitarea dvs. la adresa de e-mail pe care o indicați sau, în absența unei indicații exprese, la adresa utilizată pentru a depune cererea. Cererea dvs. va fi tratată în termen de 30 zile de la primire, cu excepția cazului în care este necesar un timp mai lung pentru a răspunde, caz în care vă vom comunica eventuala întârziere.

Pentru mai multe informații puteți apela la Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Dacă intervine o modificare a acestei note de informare, noua versiune va fi publicată la aceeași adresă web. Modificările nu sunt comunicate prin e-mail.

Suntem o entitate românească ce oferă servicii în România rezidenților din România, prin urmare legea aplicabilă este legea română.

Această notă de informare este elaborată în temeiul Regulamentului General privind Protecția Datelor, aplicabil de la 25 mai 2018.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm pe această cale de tot suportul și disponibilitatea noastră de a implementa corect prevederile legale din domeniul sănătății completate de prevederile legale menționate în prezenta.